Data rozpoczęcia szkolenia:
02.10.2023
Godzina rozpoczęcia szkolenia:
09:00
Opis szkolenia:
CEL SZKOLENIA:
Celem szkolenia jest zapoznanie się z całym procesem budowania marki osobistej oraz banku w social media oraz jak to należy robić, aby być skuteczny.
KORZYŚCI ZE SZKOLENIA:
- podczas szkolenia poznasz zasady rządzące budowaniem marki banku i marki osobistej za pomocą social mediów;
- dowiesz się jak zbudować profesjonalny wizerunek swój jako reprezentanta banku oraz jak tworzyć profile firmowe;
- poznasz zasady publikowania treści, które przyciągną Twoich potencjalnych klientów;
- zapoznasz się z działaniem i zasadami funkcjonowania portalu biznesowego Linkedin, dowiesz się, czy warto nadal być na Facebooku, czy zainwestować w nowocześniejsze kanały jak np. Tik Tok.
ADRESACI: Szkolenie skierowane jest do: doradców klienta biznesowego, doradców ds. klientów indywidualnych, kadra zarządzającej, oraz innych pracowników banku
PROWADZĄCY: ŁUKASZ FIUCZYŃSKI – praktyk wystąpień publicznych i sprzedaży B2B. Od 14 lat związany z branżą szkoleniową, współautor 11-dniowej Akademii Handlowca B2B i autorskich programów z obszaru wystąpień publicznych. Finalista mistrzostw Polski w wystąpieniach publicznych organizacji Toastmasters International (2018 r.) Autor podcastu o komunikacji i wystąpieniach publicznych “Mówić każdy może”.
Specjalizuje się w podnoszeniu skuteczności komunikacji – zarówno w obszarze wystąpień publicznych, jak i sprzedaży. Szkolił – między innymi – takie firmy jak: Dr Irena Eris, PKN Orlen, Millenium Bank , DPD Polska, Makro Cash & Carry, Schibsted Tech Polska, Polpharma, Cemex Polska.
CENA: 240 zł osoba/brutto
Plan szkolenia:
Szkolenie przewidziane jest w godzinach 09.00 – 13.00
UWAGA: PONIŻSZY PROGRAM MOŻE BYĆ ZREALIZOWANY JAKO SZKOLENIE ZAMKNIĘTE, NA ZAMÓWIENIE BANKU
- Główna idea i zasady działania social selling.
- Strategia „bycia” w social mediach.
- Profesjonalny profil na Linkedin i nie tylko – jak go stworzyć.
- Główne działania prowadzące do sprzedaży.
- Publikowanie ciekawych postów i artykułów – jak i kiedy to robić.
- Budowanie biznesowej sieci kontaktów z potencjałem sprzedażowym.
- Jak przenosić kontakty z social mediów do świata realnych transakcji.
Informacji na temat szkolenia
zdalnego udzieli:
Beata Płatek – Koordynator ds. szkoleń
tel. kom.: 500 358 657
e-mail: szkoleniazdalne@frbs.org.pl
Zapisz się na szkolenie
Warunki uczestnictwa w szkoleniach on-line
Aby wziąć udział w szkoleniu on-line uczestnik musi posiadać:
-
- Komputer lub urządzenie mobilne – w przypadku urządzenia mobilnego można pobrać odpowiednią aplikację „ClickMeeting” ze sklepu Google Play lub AppStore.
- Połączenie internetowe o zalecanej prędkości:
- 512 KB/sek dla dźwięku,
- 1,5 MB/sek dla obrazu i dźwięku.
- Wymagania sprzętowe:
- Procesor dwurdzeniowy 2GHz lub lepszy (zalecany czterordzeniowy),
- 2GB pamięci RAM (zalecane 4GB lub więcej).
- W przypadku oprogramowania Firewall porty numer 80, 443 i 1935 powinny być odblokowane. Zalecamy także wyłączenie na czas szkolenia wszelkich dodatków typu Adblock.
- W systemie pocztowym trzeba dodać do „białej listy” domenę clickmeeting.com z której wysyłane są zaproszenia na webinary.
- Słuchawki lub głośniki podłączone do komputera.
- Przeglądarka Firefox, Google Chrome. Przeglądarka musi być uaktualniona do najnowszej wersji.
Proszę pamiętać, aby przed dołączeniem do szkolenia on-line wyłączyć wszystkie inne aplikacje, które korzystają z mikrofonu (np. Skype, WhatsApp itp.) oraz aby w czasie trwania szkolenia nie były pobierane pliki lub aktualizacje.
W celu upewniania się czy jest możliwość prawidłowego odbycia szkolenia on-line zaleca się przeprowadzenie testu połączenia. Link do testu przesyłany jest wraz z zaproszeniem na szkolenie. Poniżej przykład:
Zgłoszenie, potwierdzenie uczestnictwa, odwołanie, rezygnacja z uczestnictwa w szkoleniu on-line
Zgłoszenie na szkolenie on-line
Zgłoszenie przyjmowane jest na podstawie wypełnionego formularza zgłoszeniowego przez upoważnioną osobę, przesłanego e-mailem na adres szkoleniazdalne@frbs.org.pl lub poprzez stronę zapis na szkolenie on-line za pośrednictwem formularza umieszczonego na stronie wybranego szkolenia.
Realizacja szkolenia on-line
Zaplanowane szkolenie on-line potwierdzane jest mailowo 1–2 dni przed jego terminem realizacji.
Odwołanie szkolenia on-line
W przypadku konieczności odwołania szkolenia on-line, FRBS kontaktuje się z zainteresowanymi bankami e-mailowo lub telefonicznie.
Rezygnacja ze szkolenia on-line
Rezygnacja przyjmowana jest jedynie w formie pisemnej, e-mailem na adres szkoleniazdalne@frbs.org.pl , do godziny 14-tej dnia poprzedzającego szkolenie. Brak rezygnacji po 14-tej dnia poprzedzającego szkolenie – odpłatność 100 % .