Data rozpoczęcia szkolenia:

02.10.2023

Godzina rozpoczęcia szkolenia:

09:00

Opis szkolenia:

CEL SZKOLENIA:

Celem szkolenia jest zapoznanie się z całym procesem budowania marki osobistej oraz banku w social media oraz jak to należy robić, aby być skuteczny.

KORZYŚCI ZE SZKOLENIA:

  • podczas szkolenia poznasz zasady rządzące budowaniem marki banku i marki osobistej za pomocą social mediów;
  • dowiesz się jak zbudować profesjonalny wizerunek swój jako reprezentanta banku oraz jak tworzyć profile firmowe;
  • poznasz zasady publikowania treści, które przyciągną Twoich potencjalnych klientów;
  • zapoznasz się z działaniem i zasadami funkcjonowania portalu biznesowego Linkedin, dowiesz się, czy warto nadal być na Facebooku, czy zainwestować w nowocześniejsze kanały jak np. Tik Tok.

ADRESACI: Szkolenie skierowane jest do: doradców klienta biznesowego, doradców ds. klientów indywidualnych, kadra zarządzającej, oraz innych pracowników banku

PROWADZĄCY: ŁUKASZ FIUCZYŃSKI – praktyk wystąpień publicznych i sprzedaży B2B. Od 14 lat związany z branżą szkoleniową, współautor 11-dniowej Akademii Handlowca B2B  i autorskich programów z obszaru wystąpień publicznych. Finalista mistrzostw Polski w wystąpieniach publicznych organizacji Toastmasters International (2018 r.) Autor podcastu o komunikacji i wystąpieniach publicznych “Mówić każdy może”.

Specjalizuje się w podnoszeniu skuteczności komunikacji – zarówno w obszarze wystąpień publicznych, jak i sprzedaży. Szkolił – między innymi – takie firmy jak: Dr Irena Eris, PKN Orlen, Millenium Bank , DPD Polska, Makro Cash & Carry, Schibsted Tech Polska, Polpharma, Cemex Polska.

CENA: 240 zł osoba/brutto

Plan szkolenia:

Szkolenie przewidziane jest w godzinach 09.00 – 13.00

UWAGA: PONIŻSZY PROGRAM MOŻE BYĆ ZREALIZOWANY JAKO SZKOLENIE ZAMKNIĘTE, NA ZAMÓWIENIE BANKU

  1. Główna idea i zasady działania social selling.
  2. Strategia „bycia” w social mediach.
  3. Profesjonalny profil na Linkedin i nie tylko – jak go stworzyć.
  4. Główne działania prowadzące do sprzedaży.
  5. Publikowanie ciekawych postów i artykułów – jak i kiedy to robić.
  6. Budowanie biznesowej sieci kontaktów z potencjałem sprzedażowym.
  7. Jak przenosić kontakty z social mediów do świata realnych transakcji.

Informacji na temat szkolenia
zdalnego udzieli:

Beata Płatek  – Koordynator ds. szkoleń
tel. kom.: 500 358 657
e-mail: szkoleniazdalne@frbs.org.pl

Zapisz się na szkolenie




    Zapisz się na szkolenie

    Warunki uczestnictwa w szkoleniach on-line

    Aby wziąć udział w szkoleniu on-line uczestnik musi posiadać: 

      1. Komputer lub urządzenie mobilne – w przypadku urządzenia mobilnego można pobrać odpowiednią aplikację „ClickMeeting” ze sklepu Google Play lub AppStore.
      2. Połączenie internetowe o zalecanej prędkości:
        • 512 KB/sek dla dźwięku,
        • 1,5 MB/sek dla obrazu i dźwięku.
      3. Wymagania sprzętowe:
        • Procesor dwurdzeniowy 2GHz lub lepszy (zalecany czterordzeniowy),
        • 2GB pamięci RAM (zalecane 4GB lub więcej).
      4. W przypadku oprogramowania Firewall porty numer 80, 443 i 1935 powinny być odblokowane. Zalecamy także wyłączenie na czas szkolenia wszelkich dodatków typu Adblock.
      5. W systemie pocztowym trzeba dodać do „białej listy” domenę clickmeeting.com z której wysyłane są zaproszenia na webinary.
      6. Słuchawki lub głośniki podłączone do komputera.
      7. Przeglądarka Firefox, Google Chrome. Przeglądarka musi być uaktualniona do najnowszej wersji.

    Proszę pamiętać, aby przed dołączeniem do szkolenia on-line wyłączyć wszystkie inne aplikacje, które korzystają z mikrofonu (np. Skype, WhatsApp itp.) oraz aby w czasie trwania szkolenia nie były pobierane pliki lub aktualizacje.

    W celu upewniania się czy jest możliwość prawidłowego  odbycia szkolenia on-line zaleca się przeprowadzenie testu połączenia. Link do testu przesyłany jest wraz z zaproszeniem  na szkolenie. Poniżej przykład: 

    Zgłoszenie, potwierdzenie uczestnictwa, odwołanie, rezygnacja z uczestnictwa w szkoleniu on-line

    Zgłoszenie na szkolenie on-line

    Zgłoszenie przyjmowane jest na podstawie wypełnionego formularza zgłoszeniowego przez upoważnioną​ osobę, przesłanego e-mailem na adres szkoleniazdalne@frbs.org.pl lub poprzez stronę zapis na szkolenie on-line za pośrednictwem formularza umieszczonego na stronie wybranego szkolenia.

    Realizacja szkolenia on-line

    Zaplanowane szkolenie on-line potwierdzane jest mailowo 1–2 dni przed jego terminem realizacji.

    Odwołanie szkolenia on-line

    W przypadku konieczności odwołania szkolenia on-line, FRBS kontaktuje się z zainteresowanymi bankami e-mailowo lub telefonicznie.

    Rezygnacja ze szkolenia on-line

    Rezygnacja przyjmowana jest jedynie w formie pisemnej, e-mailem na adres szkoleniazdalne@frbs.org.pl , do godziny 14-tej dnia poprzedzającego szkolenie. Brak rezygnacji po 14-tej dnia poprzedzającego szkolenie – odpłatność 100 % .