Data rozpoczęcia szkolenia:

12.09.2024

Godzina rozpoczęcia szkolenia:

09:00

Opis szkolenia:

Na szkoleniu przedstawione będą istotne informacje na temat systemu WEB SIOKP PLD służącego do obsługi kredytów udzielanych w ramach gwarancji KFG.

Szkolenie obejmie rejestrację wniosków limitowych, kredytów na postawie zatwierdzonych wniosków oraz rejestrację wymaganych przez BGK zmian do kredytów np. podwyższenie kwoty gwarancji i kredytu, przedłużenie okresu gwarancji i kredytu, zamknięcie gwarancji itp.

CEL SZKOLENIA:

  1. Zdobycie merytorycznej wiedzy dotyczącej obsługi kredytów objętych gwarancją KFG w systemie WEB SIOKP PLD w świetle zmian obowiązujących od 01.01.2024.
  2. Zwrócenie uwagi na najczęściej popełniane błędy podczas obsługi kredytów w systemie WEB SIOKP PLD i ich wyeliminowanie.

KORZYŚCI ZE SZKOLENIA:

Zaprezentowane zagadnienia pozwolą pracownikom Banku uzyskać aktualną wiedzę na temat obsługi systemu WEB SIOKP PLD, co pomoże wyeliminować najczęściej popełniane błędy oraz przyspieszy płynną obsługę systemu.

ADRESACI: Szkolenie skierowane jest do banków, które udzielają kredytów z gwarancjami KFG.

PROWADZĄCA: JOANNA TAŃSKA – Menadżer ds. Współpracy Instytucjonalnej w Departamencie Operacji Banku BPS S.A

CENA: 310 zł / osoba brutto

Plan szkolenia:

Szkolenie przewidziane jest w godzinach 09.00 – 11.00

UWAGA: PONIŻSZY PROGRAM MOŻE BYĆ ZREALIZOWANY JAKO SZKOLENIE ZAMKNIĘTE, NA ZAMÓWIENIE BANKU.

1. Kredyty KFG – zakres informacji i terminy wprowadzania zmian do systemu.
2. Ogólne zasady korzystania z aplikacji WEB SIOKP PLD.
3. Obsługa wniosków limitowych i wniosków zarezerwowanych KFG.
4. Rejestracja nowych kredytów KFG
5. Rejestracja zmian do kredytów KFG:
· Aneks do kredytu:
• Zwiększenie kwoty kredytu i kwoty gwarancji,
• Przedłużenie, odnowienie,
• Pozycje zadłużenia,
• Opłata roczna,
• Zmiana sytuacji kredytu,
• Przeterminowanie kredytu,
• Restrukturyzacja,
· Wezwanie do zapłaty,
· Zamknięcie gwarancji.

Informacji na temat szkolenia
zdalnego udzieli:

Beata Płatek  – Koordynator ds. szkoleń
tel. kom.: 500 358 657
e-mail: szkoleniazdalne@frbs.org.pl

Zapisz się na szkolenie




    Zapisz się na szkolenie

    Warunki uczestnictwa w szkoleniach on-line

    Aby wziąć udział w szkoleniu on-line uczestnik musi posiadać: 

      1. Komputer lub urządzenie mobilne – w przypadku urządzenia mobilnego można pobrać odpowiednią aplikację „ClickMeeting” ze sklepu Google Play lub AppStore.
      2. Połączenie internetowe o zalecanej prędkości:
        • 512 KB/sek dla dźwięku,
        • 1,5 MB/sek dla obrazu i dźwięku.
      3. Wymagania sprzętowe:
        • Procesor dwurdzeniowy 2GHz lub lepszy (zalecany czterordzeniowy),
        • 2GB pamięci RAM (zalecane 4GB lub więcej).
      4. W przypadku oprogramowania Firewall porty numer 80, 443 i 1935 powinny być odblokowane. Zalecamy także wyłączenie na czas szkolenia wszelkich dodatków typu Adblock.
      5. W systemie pocztowym trzeba dodać do „białej listy” domenę clickmeeting.com z której wysyłane są zaproszenia na webinary.
      6. Słuchawki lub głośniki podłączone do komputera.
      7. Przeglądarka Firefox, Google Chrome. Przeglądarka musi być uaktualniona do najnowszej wersji.

    Proszę pamiętać, aby przed dołączeniem do szkolenia on-line wyłączyć wszystkie inne aplikacje, które korzystają z mikrofonu (np. Skype, WhatsApp itp.) oraz aby w czasie trwania szkolenia nie były pobierane pliki lub aktualizacje.

    W celu upewniania się czy jest możliwość prawidłowego  odbycia szkolenia on-line zaleca się przeprowadzenie testu połączenia. Link do testu przesyłany jest wraz z zaproszeniem  na szkolenie. Poniżej przykład: 

    Zgłoszenie, potwierdzenie uczestnictwa, odwołanie, rezygnacja z uczestnictwa w szkoleniu on-line

    Zgłoszenie na szkolenie on-line

    Zgłoszenie przyjmowane jest na podstawie wypełnionego formularza zgłoszeniowego przez upoważnioną​ osobę, przesłanego e-mailem na adres szkoleniazdalne@frbs.org.pl lub poprzez stronę zapis na szkolenie on-line za pośrednictwem formularza umieszczonego na stronie wybranego szkolenia.

    Realizacja szkolenia on-line

    Zaplanowane szkolenie on-line potwierdzane jest mailowo 1–2 dni przed jego terminem realizacji.

    Odwołanie szkolenia on-line

    W przypadku konieczności odwołania szkolenia on-line, FRBS kontaktuje się z zainteresowanymi bankami e-mailowo lub telefonicznie.

    Rezygnacja ze szkolenia on-line

    Rezygnacja przyjmowana jest jedynie w formie pisemnej, e-mailem na adres szkoleniazdalne@frbs.org.pl , do godziny 14-tej dnia poprzedzającego szkolenie. Brak rezygnacji po 14-tej dnia poprzedzającego szkolenie – odpłatność 100 % .