Data rozpoczęcia szkolenia:
13.03.2021
Godzina rozpoczęcia szkolenia:
09:30
Opis szkolenia:
Cele szkolenia:
- rozwój kwalifikacji, o którym mowa w pkt 14.3 Rekomendacji S,
- poznanie zakresu weryfikacji operatu szacunkowego oraz stanu nieruchomości,
- przybliżenie metod wyceny prowadzących do wartości rynkowej,
- nabycie kompetencji do wsparcia procesu wdrożenia w banku spółdzielczym Instrukcji oceny i monitorowania wartości nieruchomości.
Korzyści ze szkolenia:
- nabycie, poszerzenie i usystematyzowanie wiedzy w obszarze oceny wartości nieruchomości (podstawy prawne, regulacje obowiązujące banki, wymagania dokumentacyjne/jakościowe stawiane operatom szacunkowym),
- zapoznanie się z wybranymi zapisami wzorcowej Instrukcją oceny i monitorowania wartości nieruchomości opracowaną w Banku BPS i możliwości jej wdrożenia w banku spółdzielczym,
- zapoznanie się z przykładowymi błędami w operatach szacunkowych.
Forma szkolenia:
Szkolenie online prowadzone jest w formie prezentacji w kilku modułach. Uczestnicy mają możliwość zadawania pytań na żywo i za pomocą czatu przez cały czas trwania szkolenia. Szkolenie kończy się testem.
Adresaci szkolenia:
Pracownicy banków spółdzielczych odpowiedzialni za oceny wartości nieruchomości przyjmowanych na zabezpieczenie oraz odpowiedzialnych za monitoring wartości nieruchomości przyjętych na zabezpieczenie.
Trenerzy:
- Agnieszka Szczepańska – rzeczoznawca Majątkowy o numerze uprawnień 5977, 14 lat doświadczenia w bankowości, w tym 3 lata jako analityk ds. wycen w Banku BPS
- Agnieszka Żarłok – rzeczoznawca Majątkowy o numerze uprawnień 6554, 15 lat doświadczenia w bankowości, w tym 5 lata w Banku BPS, od 3 lat na stanowisku Kierownika Zespołu Weryfikacji Wartości Nieruchomości
- Dalila Hasni-Klepczyńska – rzeczoznawca Majątkowy o numerze uprawnień 5279, 20 lat doświadczenia w bankowości, w tym 5 lata jako analityk ds. wycen w Banku BPS
- Jakub Michalak – rzeczoznawca Majątkowy o numerze uprawnień 7649, 12 lat doświadczenia w bankowości, w tym 5 lata jako analityk ds. wycen w Banku BPS
- Klaudia Werpachowska – rzeczoznawca Majątkowy o numerze uprawnień 6579, 7 lat doświadczenia w bankowości
CENA: 490 zł za dwie części
Plan szkolenia:
Szkolenie przewidziane jest w godzinach 09.30 – 13.30
UWAGA: PONIŻSZY PROGRAM MOŻE BYĆ ZREALIZOWANY JAKO SZKOLENIE ZAMKNIĘTE, NA ZAMÓWIENIE BANKU
I DZIEŃ
- Przepisy obowiązujące rzeczoznawców majątkowych oraz banki (Rekomendacja S, EBA, RMF)
- Proces weryfikacji operatu oraz stanu nieruchomości
- Podejście porównawcze – założenia oraz procedura
- Podejście dochodowe – założenia oraz procedura
II DZIEŃ
- Metoda pozostałościowa-założenia oraz procedura
- Weryfikacja nieruchomości niestandardowych
- Korekta za płynność
- Monitoring wartości nieruchomości
- Przykładowe błędy w operatach szacunkowych i ich skutki dla wartości
Informacji na temat szkolenia
zdalnego udzieli:
Beata Płatek – Koordynator ds. szkoleń
tel. kom.: 500 358 657
e-mail: szkoleniazdalne@frbs.org.pl
Zapisz się na szkolenie
Warunki uczestnictwa w szkoleniach zdalnych
Aby wziąć udział w szkoleniu on-line uczestnik musi posiadać:
-
- Komputer lub urządzenie mobilne – w przypadku urządzenia mobilnego można pobrać odpowiednią aplikację „ClickMeeting” ze sklepu Google Play lub AppStore.
- Połączenie internetowe o zalecanej prędkości:
- 512 KB/sek dla dźwięku,
- 1,5 MB/sek dla obrazu i dźwięku.
- Wymagania sprzętowe:
- Procesor dwurdzeniowy 2GHz lub lepszy (zalecany czterordzeniowy),
- 2GB pamięci RAM (zalecane 4GB lub więcej).
- W przypadku oprogramowania Firewall porty numer 80, 443 i 1935 powinny być odblokowane. Zalecamy także wyłączenie na czas szkolenia wszelkich dodatków typu Adblock.
- W systemie pocztowym trzeba dodać do „białej listy” domenę clickmeeting.com z której wysyłane są zaproszenia na webinary.
- Słuchawki lub głośniki podłączone do komputera.
- Przeglądarka Firefox, Google Chrome. Przeglądarka musi być uaktualniona do najnowszej wersji.
Proszę pamiętać, aby przed dołączeniem do szkolenia on-line wyłączyć wszystkie inne aplikacje, które korzystają z mikrofonu (np. Skype, WhatsApp itp.) oraz aby w czasie trwania szkolenia nie były pobierane pliki lub aktualizacje.
W celu upewniania się czy jest możliwość prawidłowego odbycia szkolenia on-line zaleca się przeprowadzenie testu połączenia. Link do testu przesyłany jest wraz z zaproszeniem na szkolenie. Poniżej przykład:
Zgłoszenie, potwierdzenie uczestnictwa, odwołanie, rezygnacja z uczestnictwa w szkoleniu zdalnym
Zgłoszenie na szkolenie zdalne
Zgłoszenie przyjmowane jest na podstawie wypełnionego formularza zgłoszeniowego przez upoważnioną osobę, przesłanego e-mailem na adres szkoleniazdalne@frbs.org.pl lub poprzez stronę zapis na szkolenie on-line za pośrednictwem formularza umieszczonego na stronie wybranego szkolenia.
Realizacja szkolenia zdalnego
Zaplanowane szkolenie on-line potwierdzane jest mailowo 1–2 dni przed jego terminem realizacji.
Odwołanie szkolenia zdalnego
W przypadku konieczności odwołania szkolenia on-line, FRBS kontaktuje się z zainteresowanymi bankami e-mailowo lub telefonicznie.
Rezygnacja ze szkolenia zdalnego
Rezygnacja przyjmowana jest jedynie w formie pisemnej na adres e-mail szkoleniazdalne@frbs.org.pl na 2 dni robocze przed planowanym terminem szkolenia on-line. Rezygnacja w terminie późniejszym uprawnia Fundację Rozwoju Bankowości Spółdzielczej do wystawienia faktury wysokości 50% odpłatności za szkolenie. Brak oficjalnej rezygnacji przesłanej w formie pisemnej uprawnia Fundację do wystawienia faktury w wysokości pełnej, 100% odpłatności za szkolenie.
Zasady odpłatności
Płatność za szkolenie zdalne następuje na podstawie faktury VAT wystawionej przez FRBS po zakończeniu szkolenia. Faktury wysyłane są w wersji elektronicznej i przesyłane na adres e-mail wskazany przez bank jako właściwy adres przesyłania faktur elektronicznych.