Data rozpoczęcia szkolenia:

06.07.2023

Godzina rozpoczęcia szkolenia:

09:00

Opis szkolenia:

CELE SZKOLENIA:

Celem szkolenia jest zapoznanie uczestników z nowym preferencyjnym kredytem hipotecznym, który ma za zadanie zwiększyć dostępność finansowania nieruchomości mieszkalnych dla osób fizycznych.

KORZYŚCI ZE SZKOLENIA:

  • Zdobycie informacji na temat nowego produktu „Bezpieczny Kredyt 2%”;
  • Zapoznanie się z szansami i zagrożeniami, jakie niesie ze sobą wprowadzenie tego preferencyjnego produktu;
  • Przedstawiona analizy konkurencji.

ADRESACI: Szkolenie skierowane jest do: zarządów banków i dyrektorów oddziałów, doradców ds. kredytów hipotecznych (mieszkaniowych), pracowników zajmujących się procesem kredytowym

PROWADZĄCA: MONIKA TUREK – absolwentka Akademii Ekonomicznej w Krakowie oraz Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie. Posiada 20 letnie doświadczenie w bankowości, obecnie Wiodący Menadżer Produktu w Banku Polskiej Spółdzielczości S.A. W obecnej pracy odpowiada między innymi za kreowanie, zarządzanie i rozwój oferty produktów kredytowych dla klientów indywidualnych, w tym wdrażanie nowych produktów oraz współpraca z organami nadzorującymi rynek bankowy.

CENA: 260 zł osoba/brutto

 

Plan szkolenia:

Szkolenie przewidziane jest w godzinach 09.00 – 12.00

UWAGA: PONIŻSZY PROGRAM MOŻE BYĆ ZREALIZOWANY JAKO SZKOLENIE ZAMKNIĘTE, NA ZAMÓWIENIE BANKU

  1. Bezpieczny Kredyt 2% jako element Programu Pierwsze Mieszkanie.
    1. charakterystyka i konstrukcja produktu,
    2. beneficjenci,
    3. oprocentowanie,
    4. zasady ustalania dopłat,
    5. współpraca z Bankiem Gospodarstwa Krajowego,
    6. obowiązki raportowe.
  2. Bezpieczny Kredyt 2% a Rodzinny Kredyt Mieszkaniowy.
  3. Podsumowanie informacji o programach rządowych dotyczących kredytów hipotecznych przez pryzmat szans i zagrożeń dla banku.
  4. Analiza konkurencji – rynek kredytów hipotecznych, trendy.
  5. Pytania i odpowiedzi.
  6. Podsumowanie i zakończenie.

Informacji na temat szkolenia
zdalnego udzieli:

Beata Płatek  – Koordynator ds. szkoleń
tel. kom.: 500 358 657
e-mail: szkoleniazdalne@frbs.org.pl

Zapisz się na szkolenie




    Zapisz się na szkolenie

    Warunki uczestnictwa w szkoleniach on-line

    Aby wziąć udział w szkoleniu on-line uczestnik musi posiadać: 

      1. Komputer lub urządzenie mobilne – w przypadku urządzenia mobilnego można pobrać odpowiednią aplikację „ClickMeeting” ze sklepu Google Play lub AppStore.
      2. Połączenie internetowe o zalecanej prędkości:
        • 512 KB/sek dla dźwięku,
        • 1,5 MB/sek dla obrazu i dźwięku.
      3. Wymagania sprzętowe:
        • Procesor dwurdzeniowy 2GHz lub lepszy (zalecany czterordzeniowy),
        • 2GB pamięci RAM (zalecane 4GB lub więcej).
      4. W przypadku oprogramowania Firewall porty numer 80, 443 i 1935 powinny być odblokowane. Zalecamy także wyłączenie na czas szkolenia wszelkich dodatków typu Adblock.
      5. W systemie pocztowym trzeba dodać do „białej listy” domenę clickmeeting.com z której wysyłane są zaproszenia na webinary.
      6. Słuchawki lub głośniki podłączone do komputera.
      7. Przeglądarka Firefox, Google Chrome. Przeglądarka musi być uaktualniona do najnowszej wersji.

    Proszę pamiętać, aby przed dołączeniem do szkolenia on-line wyłączyć wszystkie inne aplikacje, które korzystają z mikrofonu (np. Skype, WhatsApp itp.) oraz aby w czasie trwania szkolenia nie były pobierane pliki lub aktualizacje.

    W celu upewniania się czy jest możliwość prawidłowego  odbycia szkolenia on-line zaleca się przeprowadzenie testu połączenia. Link do testu przesyłany jest wraz z zaproszeniem  na szkolenie. Poniżej przykład: 

    Zgłoszenie, potwierdzenie uczestnictwa, odwołanie, rezygnacja z uczestnictwa w szkoleniu on-line

    Zgłoszenie na szkolenie on-line

    Zgłoszenie przyjmowane jest na podstawie wypełnionego formularza zgłoszeniowego przez upoważnioną​ osobę, przesłanego e-mailem na adres szkoleniazdalne@frbs.org.pl lub poprzez stronę zapis na szkolenie on-line za pośrednictwem formularza umieszczonego na stronie wybranego szkolenia.

    Realizacja szkolenia on-line

    Zaplanowane szkolenie on-line potwierdzane jest mailowo 1–2 dni przed jego terminem realizacji.

    Odwołanie szkolenia on-line

    W przypadku konieczności odwołania szkolenia on-line, FRBS kontaktuje się z zainteresowanymi bankami e-mailowo lub telefonicznie.

    Rezygnacja ze szkolenia on-line

    Rezygnacja przyjmowana jest jedynie w formie pisemnej, e-mailem na adres szkoleniazdalne@frbs.org.pl , do godziny 14-tej dnia poprzedzającego szkolenie. Brak rezygnacji po 14-tej dnia poprzedzającego szkolenie – odpłatność 100 % .