Data rozpoczęcia szkolenia:
28.03.2025
Godzina rozpoczęcia szkolenia:
09:00
Opis szkolenia:
CELE SZKOLENIA:
Celem szkolenia jest przedstawienie uczestnikom warsztatów rozwiązań programu Word pozwalających na budowę profesjonalnych dokumentów tekstowych oraz ich edycję.
KORZYŚCI ZE SZKOLENIA:
Szkolenie odbędzie się w formie warsztatów, podczas których zostaną przedstawione w sposób praktyczny rozwiązania ułatwiające pracę w edytorze tekstu.
ADRESACI: Szkolenie skierowane jest do pracowników banków spółdzielczych o podstawowym i średnim stopniu znajomości programu
PROWADZĄCY: Paweł Ciołek – Absolwent Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie, oraz Wyższej Szkoły Bankowej we Wrocławiu. Posiada tytuł „Dyplomowany Pracownik Bankowy” – nadany przez Związek Banków Polskich w Warszawie. Ekspert ds. księgowości śledczej w Biurze Ekspertyz Sądowych w Lublinie. Wieloletni pracownik Spółdzielczego Banku Powiatowego w Piaskach obecnie na stanowisku – specjalista ds. administrowania biznesowego aplikacji, systemów i produktów bankowych.
CENA: 270 zł / osoba brutto
Plan szkolenia:
Szkolenie przewidziane jest w godzinach 09.00 – 12.00
UWAGA: PONIŻSZY PROGRAM MOŻE BYĆ ZREALIZOWANY JAKO SZKOLENIE ZAMKNIĘTE, NA ZAMÓWIENIE BANKU
I część warsztatów:
- Przedstawienie ogólnych informacji i genezy programu MS Word.
- Pierwsze kroki z dokumentem MS Word:
- od czego zacząć – nowy pusty dokument czy szablon dokumentu?
- jak ustawić pasek narzędzi „Szybkiego dostępu” do najczęściej wykorzystywanych opcji programu MS Word;
- podstawowe zasady pisowni w programie MS Word.
- Podstawowe narzędzia programu MS Word:
- przyciski „Narzędzi głównych”;
- wytnij, kopiuj, wklej i usuń elementy dokumentu MS Word;
- wyrównanie elementów w dokumencie MS Word – narzędzia akapitu, linijka i tabulatory.
- Style dokumentu – modyfikowanie stylu przez dopasowanie go do treści dokumentu, tworzenie nowego stylu na podstawie formatowania dokumentu.
- Zastosowanie opcji „Znajdź”, „Zamień”, „Zaznacz”.
- Tabela w dokumencie MS Word – sposoby wstawiania i edytowania tabeli.
- Wykres w dokumencie Word:
- sposoby wstawiania wykresu w dokumencie;
- wklejanie do dokumentu wykresu – połączonego z arkuszem programu Excel;
- modyfikowanie wyglądu wykresu;
- dodawanie i usuwanie tytułów lub etykiet danych.
- Wykorzystanie grafik SmartArt.
- Osadzanie pliku lub tworzenie linków w dokumencie Word
Informacji na temat szkolenia
zdalnego udzieli:
Beata Płatek – Koordynator ds. szkoleń
tel. kom.: 500 358 657
e-mail: szkoleniazdalne@frbs.org.pl
Zapisz się na szkolenie
Warunki uczestnictwa w szkoleniach on-line
Aby wziąć udział w szkoleniu on-line uczestnik musi posiadać:
-
- Komputer lub urządzenie mobilne – w przypadku urządzenia mobilnego można pobrać odpowiednią aplikację „ClickMeeting” ze sklepu Google Play lub AppStore.
- Połączenie internetowe o zalecanej prędkości:
- 512 KB/sek dla dźwięku,
- 1,5 MB/sek dla obrazu i dźwięku.
- Wymagania sprzętowe:
- Procesor dwurdzeniowy 2GHz lub lepszy (zalecany czterordzeniowy),
- 2GB pamięci RAM (zalecane 4GB lub więcej).
- W przypadku oprogramowania Firewall porty numer 80, 443 i 1935 powinny być odblokowane. Zalecamy także wyłączenie na czas szkolenia wszelkich dodatków typu Adblock.
- W systemie pocztowym trzeba dodać do „białej listy” domenę clickmeeting.com z której wysyłane są zaproszenia na webinary.
- Słuchawki lub głośniki podłączone do komputera.
- Przeglądarka Firefox, Google Chrome. Przeglądarka musi być uaktualniona do najnowszej wersji.
Proszę pamiętać, aby przed dołączeniem do szkolenia on-line wyłączyć wszystkie inne aplikacje, które korzystają z mikrofonu (np. Skype, WhatsApp itp.) oraz aby w czasie trwania szkolenia nie były pobierane pliki lub aktualizacje.
W celu upewniania się czy jest możliwość prawidłowego odbycia szkolenia on-line zaleca się przeprowadzenie testu połączenia. Link do testu przesyłany jest wraz z zaproszeniem na szkolenie. Poniżej przykład:
Zgłoszenie, potwierdzenie uczestnictwa, odwołanie, rezygnacja z uczestnictwa w szkoleniu on-line
Zgłoszenie na szkolenie on-line
Zgłoszenie przyjmowane jest na podstawie wypełnionego formularza zgłoszeniowego przez upoważnioną osobę, przesłanego e-mailem na adres szkoleniazdalne@frbs.org.pl lub poprzez stronę zapis na szkolenie on-line za pośrednictwem formularza umieszczonego na stronie wybranego szkolenia.
Realizacja szkolenia on-line
Zaplanowane szkolenie on-line potwierdzane jest mailowo 1–2 dni przed jego terminem realizacji.
Odwołanie szkolenia on-line
W przypadku konieczności odwołania szkolenia on-line, FRBS kontaktuje się z zainteresowanymi bankami e-mailowo lub telefonicznie.
Rezygnacja ze szkolenia on-line
Rezygnacja przyjmowana jest jedynie w formie pisemnej, e-mailem na adres szkoleniazdalne@frbs.org.pl , do godziny 14-tej dnia poprzedzającego szkolenie. Brak rezygnacji po 14-tej dnia poprzedzającego szkolenie – odpłatność 100 % .