Data rozpoczęcia szkolenia:
14.06.2021
Godzina rozpoczęcia szkolenia:
10:00
Opis szkolenia:
CELE i KORZYŚCI:
Nabycie i usystematyzowanie wiedzy w zakresie weryfikacji dostępu do drogi publicznej dla nieruchomości przyjmowanych jako zabezpieczenie wierzytelności
Adresaci: banki spółdzielcze zrzeszone w Grupie BPS (obowiązuje limit – 1 osoba z banku)
Trener: Klaudia Werpachowska – Analityk ds. wyceny nieruchomości w Zespole Weryfikacji Wartości Nieruchomości Banku BPS S.A.
CENA: szkolenie bezpłatne
Plan szkolenia:
Szkolenie przewidziane jest w godzinach 10.00-12.00
UWAGA: PONIŻSZY PROGRAM MOŻE BYĆ ZREALIZOWANY JAKO SZKOLENIE ZAMKNIĘTE, NA ZAMÓWIENIE BANKU
I/ Podstawy prawne regulujące dostęp do dróg publicznych
a/ definicje z aktów prawnych – ustawa o drogach publicznych z 21 maja 1985 r., ustawa o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym z dnia 27 marca 2003 r., ustawa kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r.,
b/ rodzaje dróg występujących w polskim prawie, zaliczenie do kategorii dróg publicznych – omówienie procedury zaliczania drogi do kategorii dróg publicznych, organy upoważnione do nadawania kategorii oraz zarządzania
II/ Rodzaje dostępu do drogi publicznych
a/ bezpośredni dostęp – problematyka faktycznego dostępu do drogi publicznej
b/ pośredni dostęp – służebność gruntowa, udział w drodze, dostęp do drogi publicznej na podstawie umowy
c/ mieszany dostęp
III/ Problematyka dostępu nieruchomości do drogi publicznej – omówienie zagadnienia kosztów drogi, przez którą odbywa się dostęp do drogi publicznej, wpływ sposobu dostępu do drogi publicznej na wartość nieruchomości oraz konsekwencje braku dostępu do drogi publicznej
IV/ Dokumentowanie dostępu do drogi publicznej – omówienie dokumentacji pozwalającej na potwierdzenie dostępu do drogi publicznej, w jaki sposób można przeanalizować dostęp do drogi publicznej, gdy operat szacunkowy nie zawiera wystarczających informacji
V/ Przykłady
Informacji na temat szkolenia
on-line udzieli:
Małgorzata Story – Koordynator szkoleń
tel. kom.: 573 003 322
e-mail: webinary@frbs.org.pl
Zapisz się na szkolenie
Warunki uczestnictwa w szkoleniach on-line
Aby wziąć udział w szkoleniu on-line uczestnik musi posiadać:
-
- Komputer lub urządzenie mobilne – w przypadku urządzenia mobilnego można pobrać odpowiednią aplikację „ClickMeeting” ze sklepu Google Play lub AppStore.
- Połączenie internetowe o zalecanej prędkości:
- 512 KB/sek dla dźwięku,
- 1,5 MB/sek dla obrazu i dźwięku.
- Wymagania sprzętowe:
- Procesor dwurdzeniowy 2GHz lub lepszy (zalecany czterordzeniowy),
- 2GB pamięci RAM (zalecane 4GB lub więcej).
- W przypadku oprogramowania Firewall porty numer 80, 443 i 1935 powinny być odblokowane. Zalecamy także wyłączenie na czas szkolenia wszelkich dodatków typu Adblock.
- W systemie pocztowym trzeba dodać do „białej listy” domenę clickmeeting.com z której wysyłane są zaproszenia na webinary.
- Słuchawki lub głośniki podłączone do komputera.
- Przeglądarka Firefox, Google Chrome. Przeglądarka musi być uaktualniona do najnowszej wersji.
Proszę pamiętać, aby przed dołączeniem do szkolenia on-line wyłączyć wszystkie inne aplikacje, które korzystają z mikrofonu (np. Skype, WhatsApp itp.) oraz aby w czasie trwania szkolenia nie były pobierane pliki lub aktualizacje.
W celu upewniania się czy jest możliwość prawidłowego odbycia szkolenia on-line zaleca się przeprowadzenie testu połączenia. Link do testu przesyłany jest wraz z zaproszeniem na szkolenie. Poniżej przykład:
Zgłoszenie, potwierdzenie uczestnictwa, odwołanie, rezygnacja z uczestnictwa w szkoleniu on-line
Zgłoszenie na szkolenie on-line
Zgłoszenie przyjmowane jest na podstawie wypełnionego formularza zgłoszeniowego przez upoważnioną osobę, przesłanego e-mailem na adres webinary@frbs.org.pl lub poprzez stronę zapis na szkolenie on-line za pośrednictwem formularza umieszczonego na stronie wybranego szkolenia
Realizacja szkolenia on-line
Zaplanowane szkolenie on-line potwierdzane jest mailowo 1–2 dni przed jego terminem realizacji.
Odwołanie szkolenia on-line
W przypadku konieczności odwołania szkolenia on-line, FRBS kontaktuje się z zainteresowanymi bankami e-mailowo lub telefonicznie.
Rezygnacja ze szkolenia on-line
Rezygnacja przyjmowana jest jedynie w formie pisemnej e-mailem na adres webinary@frbs.org.pl na 2 dni robocze przed planowanym terminem szkolenia on-line. W przypadku gdy pracownik Banku zapisze się na szkolenie, a następnie nie weźmie udziału w webinarze, Fundacja obciąży Bank kwotą 50 zł.