Data rozpoczęcia szkolenia:
24.06.2020
Godzina rozpoczęcia szkolenia:
09:30
Opis szkolenia:
Cel szkolenia:
Celem szkolenia jest praktyczny wzrost wiedzy i ukształtowanie postawy sprzyjającej rozpoznaniu trudnej sytuacji Pracownika (np.: będącego w procesie zmiany, braku wyników, zapracowania, demotywacji czy oporu), ustaleniu celu rozmowy, przygotowanie siebie oraz Pracownika do informacji zwrotnej, przeprowadzenia w sposób umożliwiający osiągnięcie wspólnych rezultatów, zakończenie i zweryfikowania efektów. Po szkoleniu wzrośnie świadomość znaczenia konstruktywnej informacji zwrotnej, jej zasad i technik przekazywania, co pozwoli na wczesnym etapie złagodzić nieprzewidziane efekty reakcji Pracowników na trudne zdarzenia.
Adresaci: Prezesi Zarządów, Wiceprezesi/Dyrektorzy ds. sprzedaży, Dyrektorzy Regionów, Dyrektorzy Oddziałów, Kierownicy Zespołów.
Trener: ADRIAN WĘCEL – 13 letnie doświadczenie w bankowości w sektorze banków spółdzielczych, spółdzielczych kas oszczędnościowo-kredytowych oraz banków komercyjnych na stanowiskach specjalistycznych, menadżerskich i zarządczych. Praktyk w obszarze budowy i zarządzania ryzykiem oraz szeroko rozumianą sprzedażą, w tym rozproszoną siecią sprzedaży, zespołami sprzedażowymi, polityką sprzedaży, wzrostu efektywności oraz restrukturyzacji instytucji finansowej – m.in. współpracował z Zarządcą Komisarycznym oraz bankiem przejmującym organizację, w której zarządzał sprzedażą. Aktualnie Wiceprezes ds. sprzedaży w Banku Spółdzielczym w Jędrzejowie.
Plan szkolenia:
Szkolenie przewidziane jest w godzinach 09.30-12.30
UWAGA: PONIŻSZY PROGRAM MOŻE BYĆ ZREALIZOWANY JAKO SZKOLENIE ZAMKNIĘTE, NA ZAMÓWIENIE BANKU
- Zmiana – jedyna stała rzecz w naszym życiu.
- fazy zmiany – charakterystyczne postawy ludzi,
- rola Lidera i wsparcie Pracowników w zmianie – rozbrajanie postaw,
- jak komunikować zmiany, które nie podobają się ludziom.
- Komunikacja w przekazywaniu informacji zwrotnej.
- podstawowe zasady w komunikacji,
- informacja zwrotna – gdzie, jak i kiedy?
- jak prowadzić rozmowę w stylu coachingowym?
- Trudna sytuacja sama się nie rozwiąże – cele same się nie zrealizują.
- przygotowanie do rozmowy z Pracownikiem – wszystko ma znaczenie,
- indywidualna rozmowa z Pracownikiem – przykłady narzędzi i zachowań w rozmowach wyznaczających cele, pochwał i reprymend,
- indywidualne rozmowy sprzedażowe oraz rozwojowe,
- rozmowy grupowe: codzienne odprawy i motywacja Zespołu.
Informacji na temat szkolenia
on-line udzieli:
Małgorzata Story – Koordynator szkoleń
tel. kom.: 573 003 322
e-mail: webinary@frbs.org.pl
Zapisz się na szkolenie
Warunki uczestnictwa w szkoleniach on-line
Aby wziąć udział w szkoleniu on-line uczestnik musi posiadać:
-
- Komputer lub urządzenie mobilne – w przypadku urządzenia mobilnego można pobrać odpowiednią aplikację „ClickMeeting” ze sklepu Google Play lub AppStore.
- Połączenie internetowe o zalecanej prędkości:
- 512 KB/sek dla dźwięku,
- 1,5 MB/sek dla obrazu i dźwięku.
- Wymagania sprzętowe:
- Procesor dwurdzeniowy 2GHz lub lepszy (zalecany czterordzeniowy),
- 2GB pamięci RAM (zalecane 4GB lub więcej).
- W przypadku oprogramowania Firewall porty numer 80, 443 i 1935 powinny być odblokowane.
Zalecamy także wyłączenie na czas szkolenia wszelkich dodatków typu Adblock. - W systemie pocztowym trzeba dodać do „białej listy” domenę clickmeeting.com z której wysyłane są zaproszenia na webinary.
- Słuchawki lub głośniki podłączone do komputera.
- Przeglądarka Firefox, Google Chrome. Przeglądarka musi być uaktualniona do najnowszej wersji.
Proszę pamiętać, aby przed dołączeniem do szkolenia on-line wyłączyć wszystkie inne aplikacje, które korzystają z mikrofonu (np. Skype, WhatsApp itp.) oraz aby w czasie trwania szkolenia nie były pobierane pliki lub aktualizacje.
W celu upewniania się czy jest możliwość prawidłowego odbycia szkolenia on-line zaleca się przeprowadzenie testu połączenia. Link do testu przesyłany jest wraz z zaproszeniem na szkolenie. Poniżej przykład:
Zgłoszenie, potwierdzenie uczestnictwa, odwołanie, rezygnacja z uczestnictwa w szkoleniu on-line
Zgłoszenie na szkolenie on-line
Zgłoszenie przyjmowane jest na podstawie wypełnionego formularza zgłoszeniowego przez upoważnioną osobę, przesłanego e-mailem na adres webinary@frbs.org.pl lub poprzez stronę zapis na szkolenie on-line za pośrednictwem formularza umieszczonego na stronie wybranego szkolenia
Liczba miejsc jest ograniczona. O możliwości udziału decydować będzie kolejność zgłoszeń.
Ze względu na ograniczenia techniczne, obowiązuje limit: jeden Pracownik Banku na jedno szkolenie w formie webinaru.
Realizacja szkolenia on-line
Zaplanowane szkolenie on-line potwierdzane jest mailowo 1–2 dni przed jego terminem realizacji.
Odwołanie szkolenia on-line
W przypadku konieczności odwołania szkolenia on-line, FRBS kontaktuje się z zainteresowanymi bankami e-mailowo lub telefonicznie.
Rezygnacja ze szkolenia on-line
Rezygnacja przyjmowana jest jedynie w formie pisemnej e-mailem na adres webinary@frbs.org.pl na 2 dni robocze przed planowanym terminem szkolenia on-line. W przypadku gdy pracownik Banku zapisze się na szkolenie, a następnie nie weźmie udziału w webinarze, Fundacja obciąży Bank kwotą 50 zł.
Zasady odpłatności
Z uwagi na panującą sytuację, szkolenia on-line będą realizowane nieodpłatnie dla pracowników Banków Spółdzielczych Zrzeszenia BPS w okresie od kwietnia do czerwca 2020. W przypadku gdy pracownik Banku zapisze się na szkolenie, a następnie nie weźmie udziału w webinarze, Fundacja obciąży Bank kwotą 50 zł.