Data rozpoczęcia szkolenia:

15.03.2022

Godzina rozpoczęcia szkolenia:

14:00

Opis szkolenia:

Cel szkolenia: celem szkolenia jest przekazanie informacji w jaki sposób pracownicy banku powinni reagować spektrum zachowań klientów w przypadku trudnych sytuacji społecznych

Adresaci: pracownicy obsługi klienta w banku

Ilość miejsc jest ograniczona. O możliwości udziału decydować będzie kolejność zgłoszeń.

Jerzy Krupa – Psycholog, psycholog pracy, trener, konsultant i coach. Specjalizuje się w aktywności – warsztaty, konsultacje, coachingi – skoncentrowanej na rozwoju kompetencji zarządzania ludźmi, w tym zarządzania zespołami sprzedażowymi. Posiada 25 letnie doświadczenie w pracy z grupami. Zrealizował ponad 2500 dni szkoleniowych prowadząc warsztaty, między innymi z motywowania podwładnych, zarządzania realizacją celów biznesowych, prowadzenia oceny pracowniczej, zarządzania zmianą, budowania współpracy i rozwiązywania konfliktów. Jako konsultant i trener współuczestniczy również w procesie tworzenia i wdrożenia w organizacjach systemów ocen okresowych, procedur zarządczych lub standardów obsługi klienta.
Realizuje także warsztaty dla osób, które w swojej pracy prowadzą zajęcia grupowe lub często występują publicznie. Zajmuje się projektowaniem i realizowaniem programów rozwojowych.

CENA: szkolenie bezpłatne

Plan szkolenia:

Szkolenie przewidziane jest w godzinach 14.00-15.00

UWAGA: PONIŻSZY PROGRAM MOŻE BYĆ ZREALIZOWANY JAKO SZKOLENIE ZAMKNIĘTE, NA ZAMÓWIENIE BANKU

  1. Klienci banku w sytuacji trudnej społecznie
  • dynamika emocji w sytuacji niepewności i zagrożenia
  • tendencje psychologiczne w postawie i zachowaniu
  1. Reakcje pracowników banku na zachowania klientów
  • wiedza o emocjach klienta i kontrola emocji własnych
  • adekwatna postawa i komunikacja z klientem
  1. Unikanie pułapek w nastawieniu wobec klientów
  • kontrola przekonań i myśli
  • zdrowe zaangażowanie

Informacji na temat szkolenia
on-line udzieli:

Małgorzata Borowicz – koordynator ds. szkoleń
tel. kom.: 573 003 322
e-mail: webinary@frbs.org.pl

Zapisz się na szkolenie




    Zapisz się na szkolenie

    Warunki uczestnictwa w szkoleniach on-line

    Aby wziąć udział w szkoleniu on-line uczestnik musi posiadać: 

      1. Komputer lub urządzenie mobilne – w przypadku urządzenia mobilnego można pobrać odpowiednią aplikację „ClickMeeting” ze sklepu Google Play lub AppStore.
      2. Połączenie internetowe o zalecanej prędkości:
        • 512 KB/sek dla dźwięku,
        • 1,5 MB/sek dla obrazu i dźwięku.
      3. Wymagania sprzętowe:
        • Procesor dwurdzeniowy 2GHz lub lepszy (zalecany czterordzeniowy),
        • 2GB pamięci RAM (zalecane 4GB lub więcej).
      4. W przypadku oprogramowania Firewall porty numer 80, 443 i 1935 powinny być odblokowane. Zalecamy także wyłączenie na czas szkolenia wszelkich dodatków typu Adblock.
      5. W systemie pocztowym trzeba dodać do „białej listy” domenę clickmeeting.com z której wysyłane są zaproszenia na webinary.
      6. Słuchawki lub głośniki podłączone do komputera.
      7. Przeglądarka Firefox, Google Chrome. Przeglądarka musi być uaktualniona do najnowszej wersji.

    Proszę pamiętać, aby przed dołączeniem do szkolenia on-line wyłączyć wszystkie inne aplikacje, które korzystają z mikrofonu (np. Skype, WhatsApp itp.) oraz aby w czasie trwania szkolenia nie były pobierane pliki lub aktualizacje.

    W celu upewniania się czy jest możliwość prawidłowego  odbycia szkolenia on-line zaleca się przeprowadzenie testu połączenia. Link do testu przesyłany jest wraz z zaproszeniem  na szkolenie. Poniżej przykład:

    Zgłoszenie, potwierdzenie uczestnictwa, odwołanie, rezygnacja z uczestnictwa w szkoleniu on-line

    Zgłoszenie na szkolenie on-line

    Zgłoszenie przyjmowane jest na podstawie wypełnionego formularza zgłoszeniowego przez upoważnioną​ osobę, przesłanego e-mailem na adres webinary@frbs.org.pl lub poprzez stronę zapis na szkolenie on-line za pośrednictwem formularza umieszczonego na stronie wybranego szkolenia

    Realizacja szkolenia on-line

    Zaplanowane szkolenie on-line potwierdzane jest mailowo 1–2 dni przed jego terminem realizacji.

    Odwołanie szkolenia on-line

    W przypadku konieczności odwołania szkolenia on-line, FRBS kontaktuje się z zainteresowanymi bankami e-mailowo lub telefonicznie.

    Rezygnacja ze szkolenia on-line

    Rezygnacja przyjmowana jest jedynie w formie pisemnej e-mailem na adres webinary@frbs.org.pl na 2 dni robocze przed planowanym terminem szkolenia on-line. W przypadku gdy pracownik Banku zapisze się na szkolenie, a następnie nie weźmie udziału w webinarze, Fundacja obciąży Bank kwotą 50 zł.