Data rozpoczęcia szkolenia:
18.03.2022
Godzina rozpoczęcia szkolenia:
14:00
Opis szkolenia:
Cel szkolenia: celem szkolenia jest przekazanie informacji jak należy zarządzać personelem w przypadku trudnych sytuacji społecznych
Adresaci szkolenia: kadra menedżerska Banku – Zarządy, Dyrektorzy, Kierownicy
Ilość miejsc jest ograniczona. O możliwości udziału decydować będzie kolejność zgłoszeń.
Jerzy Krupa – Psycholog, psycholog pracy, trener, konsultant i coach. Specjalizuje się w aktywności – warsztaty, konsultacje, coachingi – skoncentrowanej na rozwoju kompetencji zarządzania ludźmi, w tym zarządzania zespołami sprzedażowymi. Posiada 25 letnie doświadczenie w pracy z grupami. Zrealizował ponad 2500 dni szkoleniowych prowadząc warsztaty, między innymi z motywowania podwładnych, zarządzania realizacją celów biznesowych, prowadzenia oceny pracowniczej, zarządzania zmianą, budowania współpracy i rozwiązywania konfliktów. Jako konsultant i trener współuczestniczy również w procesie tworzenia i wdrożenia w organizacjach systemów ocen okresowych, procedur zarządczych lub standardów obsługi klienta.
Realizuje także warsztaty dla osób, które w swojej pracy prowadzą zajęcia grupowe lub często występują publicznie. Zajmuje się projektowaniem i realizowaniem programów rozwojowych.
CENA: szkolenie bezpłatne
Plan szkolenia:
Szkolenie przewidziane jest w godzinach 14.00-15.00
UWAGA: PONIŻSZY PROGRAM MOŻE BYĆ ZREALIZOWANY JAKO SZKOLENIE ZAMKNIĘTE, NA ZAMÓWIENIE BANKU
Emocje klientów w sytuacji trudnej społecznie
- dynamika emocji w sytuacji niepewności i zagrożenia
- postawa i zachowanie klientów
- nastawienie pracowników banku do klientów
- Działania wobec pracowników banku
- tworzenie pola emocjonalnego dla pracowników
- komunikacja nakierowana na wsparcie
- Unikanie pułapek w relacjach z pracownikami
- oceny i krytykowanie
- deficyt zrozumienia
Informacji na temat szkolenia
on-line udzieli:
Małgorzata Borowicz – koordynator ds. szkoleń
tel. kom.: 573 003 322
e-mail: webinary@frbs.org.pl
Zapisz się na szkolenie
Warunki uczestnictwa w szkoleniach on-line
Aby wziąć udział w szkoleniu on-line uczestnik musi posiadać:
-
- Komputer lub urządzenie mobilne – w przypadku urządzenia mobilnego można pobrać odpowiednią aplikację „ClickMeeting” ze sklepu Google Play lub AppStore.
- Połączenie internetowe o zalecanej prędkości:
- 512 KB/sek dla dźwięku,
- 1,5 MB/sek dla obrazu i dźwięku.
- Wymagania sprzętowe:
- Procesor dwurdzeniowy 2GHz lub lepszy (zalecany czterordzeniowy),
- 2GB pamięci RAM (zalecane 4GB lub więcej).
- W przypadku oprogramowania Firewall porty numer 80, 443 i 1935 powinny być odblokowane. Zalecamy także wyłączenie na czas szkolenia wszelkich dodatków typu Adblock.
- W systemie pocztowym trzeba dodać do „białej listy” domenę clickmeeting.com z której wysyłane są zaproszenia na webinary.
- Słuchawki lub głośniki podłączone do komputera.
- Przeglądarka Firefox, Google Chrome. Przeglądarka musi być uaktualniona do najnowszej wersji.
Proszę pamiętać, aby przed dołączeniem do szkolenia on-line wyłączyć wszystkie inne aplikacje, które korzystają z mikrofonu (np. Skype, WhatsApp itp.) oraz aby w czasie trwania szkolenia nie były pobierane pliki lub aktualizacje.
W celu upewniania się czy jest możliwość prawidłowego odbycia szkolenia on-line zaleca się przeprowadzenie testu połączenia. Link do testu przesyłany jest wraz z zaproszeniem na szkolenie. Poniżej przykład:
Zgłoszenie, potwierdzenie uczestnictwa, odwołanie, rezygnacja z uczestnictwa w szkoleniu on-line
Zgłoszenie na szkolenie on-line
Zgłoszenie przyjmowane jest na podstawie wypełnionego formularza zgłoszeniowego przez upoważnioną osobę, przesłanego e-mailem na adres webinary@frbs.org.pl lub poprzez stronę zapis na szkolenie on-line za pośrednictwem formularza umieszczonego na stronie wybranego szkolenia
Realizacja szkolenia on-line
Zaplanowane szkolenie on-line potwierdzane jest mailowo 1–2 dni przed jego terminem realizacji.
Odwołanie szkolenia on-line
W przypadku konieczności odwołania szkolenia on-line, FRBS kontaktuje się z zainteresowanymi bankami e-mailowo lub telefonicznie.
Rezygnacja ze szkolenia on-line
Rezygnacja przyjmowana jest jedynie w formie pisemnej e-mailem na adres webinary@frbs.org.pl na 2 dni robocze przed planowanym terminem szkolenia on-line. W przypadku gdy pracownik Banku zapisze się na szkolenie, a następnie nie weźmie udziału w webinarze, Fundacja obciąży Bank kwotą 50 zł.