Data rozpoczęcia szkolenia:

23.07.2020

Godzina rozpoczęcia szkolenia:

10:00

Opis szkolenia:

Cele szkolenia:

Celem webinaru jest wprowadzenie do tematyki wykorzystania Facebooka do budowy komunikacji marki. W czasie spotkania przedstawione zostaną główne funkcjonalności platformy, a także zasady tworzenia treści dla określonych grup docelowych

Adresaci: osoby odpowiedzialne za marketing w banku.

 Trener: Maciej Myśliwiec – Specjalista w zakresie komunikacji i social media. Na co dzień zajmuje się promocją kształcenia w Centrum Rekrutacji Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie. Właściciel agencji, która świadczy usługi w zakresie komunikacji zewnętrznej i social media. Socjolog i medioznawca. Wykładowca na studiach podyplomowych „Marketing Internetowy” „Social Media & Content Marketing” i „Talent Management in Tech Companies”, gdzie prowadzi zajęcia z komunikacji w mediach społecznościowych, metod analizy grupy docelowej i marketingu rekrutacyjnego. Współpracownik kilku uczelni z całej Polski. Prowadzi szkolenia dla firm oraz organizacji pozarządowych z zakresu tworzenia strategii komunikacyjnych i budowania społeczności.

CENA: szkolenie bezpłatne

Plan szkolenia:

Szkolenie przewidziane jest w godzinach 10.00-12.00

UWAGA: PONIŻSZY PROGRAM MOŻE BYĆ ZREALIZOWANY JAKO SZKOLENIE ZAMKNIĘTE, NA ZAMÓWIENIE BANKU

  1. Podstawowe założenia działania Facebooka: algorytmy, zasięg, zaangażowanie.
  2. Elementy składowe strony na Facebooku
  3. Tworzenie postów – budowa semantyczna, wykorzystanie grafik i filmów, dodawanie linków, moderowanie komentarzy,
  4. Okna czasowe publikacji – dopasowanie czasu publikacji do grupy docelowej
  5. Storytelling – budowanie historii i zaangażowania + ćwiczenie praktyczne
  6. Video i transmisje na żywo (live’y)

 

Informacji na temat szkolenia
on-line udzieli:

Małgorzata Story – Koordynator szkoleń
tel. kom.: 573 003 322
e-mail: webinary@frbs.org.pl

Zapisz się na szkolenie




Zapisz się na szkolenie

Warunki uczestnictwa w szkoleniach on-line

Aby wziąć udział w szkoleniu on-line uczestnik musi posiadać: 

    1. Komputer lub urządzenie mobilne – w przypadku urządzenia mobilnego można pobrać odpowiednią aplikację „ClickMeeting” ze sklepu Google Play lub AppStore.
    2. Połączenie internetowe o zalecanej prędkości:
      • 512 KB/sek dla dźwięku,
      • 1,5 MB/sek dla obrazu i dźwięku.
    3. Wymagania sprzętowe:
      • Procesor dwurdzeniowy 2GHz lub lepszy (zalecany czterordzeniowy),
      • 2GB pamięci RAM (zalecane 4GB lub więcej).
    4. W przypadku oprogramowania Firewall porty numer 80, 443 i 1935 powinny być odblokowane.
      Zalecamy także wyłączenie na czas szkolenia wszelkich dodatków typu Adblock.
    5. W systemie pocztowym trzeba dodać do „białej listy” domenę clickmeeting.com z której wysyłane są zaproszenia na webinary.
    6. Słuchawki lub głośniki podłączone do komputera.
    7. Przeglądarka Firefox, Google Chrome. Przeglądarka musi być uaktualniona do najnowszej wersji.

Proszę pamiętać, aby przed dołączeniem do szkolenia on-line wyłączyć wszystkie inne aplikacje, które korzystają z mikrofonu (np. Skype, WhatsApp itp.) oraz aby w czasie trwania szkolenia nie były pobierane pliki lub aktualizacje.

W celu upewniania się czy jest możliwość prawidłowego  odbycia szkolenia on-line zaleca się przeprowadzenie testu połączenia. Link do testu przesyłany jest wraz z zaproszeniem  na szkolenie. Poniżej przykład:

Zgłoszenie, potwierdzenie uczestnictwa, odwołanie, rezygnacja z uczestnictwa w szkoleniu on-line

Zgłoszenie na szkolenie on-line

Zgłoszenie przyjmowane jest na podstawie wypełnionego formularza zgłoszeniowego przez upoważnioną​ osobę, przesłanego e-mailem na adres webinary@frbs.org.pl lub poprzez stronę zapis na szkolenie on-line za pośrednictwem formularza umieszczonego na stronie wybranego szkolenia

Liczba miejsc jest ograniczona. O możliwości udziału decydować będzie kolejność zgłoszeń.
Ze względu na ograniczenia techniczne, obowiązuje limit: jeden Pracownik Banku na jedno szkolenie w formie webinaru.

Realizacja szkolenia on-line

Zaplanowane szkolenie on-line potwierdzane jest mailowo 1–2 dni przed jego terminem realizacji.

Odwołanie szkolenia on-line

W przypadku konieczności odwołania szkolenia on-line, FRBS kontaktuje się z zainteresowanymi bankami e-mailowo lub telefonicznie.

Rezygnacja ze szkolenia on-line

Rezygnacja przyjmowana jest jedynie w formie pisemnej e-mailem na adres webinary@frbs.org.pl na 2 dni robocze przed planowanym terminem szkolenia on-line. W przypadku gdy pracownik Banku zapisze się na szkolenie, a następnie nie weźmie udziału w webinarze, Fundacja obciąży Bank kwotą 50 zł.

Zasady odpłatności

Z uwagi na panującą sytuację, szkolenia on-line będą realizowane nieodpłatnie dla pracowników Banków Spółdzielczych Zrzeszenia BPS w okresie od kwietnia do czerwca 2020. W przypadku gdy pracownik Banku zapisze się na szkolenie, a następnie nie weźmie udziału w webinarze, Fundacja obciąży Bank kwotą 50 zł.