Data rozpoczęcia szkolenia:

09.07.2020

Godzina rozpoczęcia szkolenia:

09:30

Opis szkolenia:

BRAK MIEJSC na szkolenie!!!

Cele szkolenia:

Dzięki udziałowi w webinarze uczestnicy:

  • dowiedzą się jak dostosować swoją codzienną pracę i działania sprzedażowe do nowej rzeczywistości.
  • dowiedzą się jak aktualnie rozmawiać z klientami, by nie być „nachalnym handlowcem”, a raczej prawdziwym doradcą i „pomocną dłonią”
  • poznają sposoby na lepsze zrozumienie klienta i jego sytuacji, dzięki czemu będą mogli zaproponować nie tylko produkt, a realne rozwiązanie jego problemów.
  • dowiedzą się czym jest sprzedaż oparta na wartości i zrozumieją koncepcję sprzedaży Human to Human.

Adresaci: Wiceprezesi/Dyrektorzy ds. sprzedaży, Dyrektorzy Oddziałów, Kierownicy Zespołów, Doradcy Biznesowi.

 Trener: ŁUKASZ FIUCZYŃSKI  -praktyk wystąpień publicznych i sprzedaży B2B. Od 12 lat związany z branżą szkoleniową, współautor 11-dniowej Akademii Handlowca B2B  i autorskich programów z obszaru wystąpień publicznych. Finalista mistrzostw  Polski w wystąpie-niach  publicznych organizacji Toastmasters International (2018 r.) Autor podcastu o komunikacji i wystąpieniach publicznych “Mówić każdy może”.

Specjalizuje się w podnoszeniu skuteczności komunikacji – zarówno w obszarze wystąpień publicznych, jak i sprzedaży. Szkolił między innymi takie firmy jak: Dr Irena Eris, PKN Orlen, Millenium Bank , DPD Polska, Makro Cash & Carry, Schibsted Tech Polska, Polpharma, Cemex Polska.

CENA: szkolenie bezpłatne

Plan szkolenia:

BRAK MIEJSC na szkolenie!!!

Szkolenie przewidziane jest w godzinach 09.30-11.30

UWAGA: PONIŻSZY PROGRAM MOŻE BYĆ ZREALIZOWANY JAKO SZKOLENIE ZAMKNIĘTE, NA ZAMÓWIENIE BANKU

  1. Wpływ COVID -19 na decyzje zakupowe klientów
  2. Dostosowanie się handlowców do nowej rzeczywistości
  3. Nowe narzędzia, kanały i sposoby na sprzedaż
  4. Doskonałe zrozumienie aktualnej sytuacji klienta kluczem do sprzedaży
  5. Poszukiwanie nowej propozycji wartości dla klienta B2B

 

Informacji na temat szkolenia
on-line udzieli:

Małgorzata Story – Koordynator szkoleń
tel. kom.: 573 003 322
e-mail: webinary@frbs.org.pl

Zapisz się na szkolenie




Zapisz się na szkolenie

Warunki uczestnictwa w szkoleniach on-line

Aby wziąć udział w szkoleniu on-line uczestnik musi posiadać: 

    1. Komputer lub urządzenie mobilne – w przypadku urządzenia mobilnego można pobrać odpowiednią aplikację „ClickMeeting” ze sklepu Google Play lub AppStore.
    2. Połączenie internetowe o zalecanej prędkości:
      • 512 KB/sek dla dźwięku,
      • 1,5 MB/sek dla obrazu i dźwięku.
    3. Wymagania sprzętowe:
      • Procesor dwurdzeniowy 2GHz lub lepszy (zalecany czterordzeniowy),
      • 2GB pamięci RAM (zalecane 4GB lub więcej).
    4. W przypadku oprogramowania Firewall porty numer 80, 443 i 1935 powinny być odblokowane.
      Zalecamy także wyłączenie na czas szkolenia wszelkich dodatków typu Adblock.
    5. W systemie pocztowym trzeba dodać do „białej listy” domenę clickmeeting.com z której wysyłane są zaproszenia na webinary.
    6. Słuchawki lub głośniki podłączone do komputera.
    7. Przeglądarka Firefox, Google Chrome. Przeglądarka musi być uaktualniona do najnowszej wersji.

Proszę pamiętać, aby przed dołączeniem do szkolenia on-line wyłączyć wszystkie inne aplikacje, które korzystają z mikrofonu (np. Skype, WhatsApp itp.) oraz aby w czasie trwania szkolenia nie były pobierane pliki lub aktualizacje.

W celu upewniania się czy jest możliwość prawidłowego  odbycia szkolenia on-line zaleca się przeprowadzenie testu połączenia. Link do testu przesyłany jest wraz z zaproszeniem  na szkolenie. Poniżej przykład:

Zgłoszenie, potwierdzenie uczestnictwa, odwołanie, rezygnacja z uczestnictwa w szkoleniu on-line

Zgłoszenie na szkolenie on-line

Zgłoszenie przyjmowane jest na podstawie wypełnionego formularza zgłoszeniowego przez upoważnioną​ osobę, przesłanego e-mailem na adres webinary@frbs.org.pl lub poprzez stronę zapis na szkolenie on-line za pośrednictwem formularza umieszczonego na stronie wybranego szkolenia

Liczba miejsc jest ograniczona. O możliwości udziału decydować będzie kolejność zgłoszeń.
Ze względu na ograniczenia techniczne, obowiązuje limit: jeden Pracownik Banku na jedno szkolenie w formie webinaru.

Realizacja szkolenia on-line

Zaplanowane szkolenie on-line potwierdzane jest mailowo 1–2 dni przed jego terminem realizacji.

Odwołanie szkolenia on-line

W przypadku konieczności odwołania szkolenia on-line, FRBS kontaktuje się z zainteresowanymi bankami e-mailowo lub telefonicznie.

Rezygnacja ze szkolenia on-line

Rezygnacja przyjmowana jest jedynie w formie pisemnej e-mailem na adres webinary@frbs.org.pl na 2 dni robocze przed planowanym terminem szkolenia on-line. W przypadku gdy pracownik Banku zapisze się na szkolenie, a następnie nie weźmie udziału w webinarze, Fundacja obciąży Bank kwotą 50 zł.

Zasady odpłatności

Z uwagi na panującą sytuację, szkolenia on-line będą realizowane nieodpłatnie dla pracowników Banków Spółdzielczych Zrzeszenia BPS w okresie od kwietnia do czerwca 2020. W przypadku gdy pracownik Banku zapisze się na szkolenie, a następnie nie weźmie udziału w webinarze, Fundacja obciąży Bank kwotą 50 zł.