Data rozpoczęcia szkolenia:
09.07.2020
Godzina rozpoczęcia szkolenia:
09:30
Opis szkolenia:
BRAK MIEJSC na szkolenie!!!
Cele szkolenia:
Dzięki udziałowi w webinarze uczestnicy:
- dowiedzą się jak dostosować swoją codzienną pracę i działania sprzedażowe do nowej rzeczywistości.
- dowiedzą się jak aktualnie rozmawiać z klientami, by nie być „nachalnym handlowcem”, a raczej prawdziwym doradcą i „pomocną dłonią”
- poznają sposoby na lepsze zrozumienie klienta i jego sytuacji, dzięki czemu będą mogli zaproponować nie tylko produkt, a realne rozwiązanie jego problemów.
- dowiedzą się czym jest sprzedaż oparta na wartości i zrozumieją koncepcję sprzedaży Human to Human.
Adresaci: Wiceprezesi/Dyrektorzy ds. sprzedaży, Dyrektorzy Oddziałów, Kierownicy Zespołów, Doradcy Biznesowi.
Trener: ŁUKASZ FIUCZYŃSKI -praktyk wystąpień publicznych i sprzedaży B2B. Od 12 lat związany z branżą szkoleniową, współautor 11-dniowej Akademii Handlowca B2B i autorskich programów z obszaru wystąpień publicznych. Finalista mistrzostw Polski w wystąpie-niach publicznych organizacji Toastmasters International (2018 r.) Autor podcastu o komunikacji i wystąpieniach publicznych “Mówić każdy może”.
Specjalizuje się w podnoszeniu skuteczności komunikacji – zarówno w obszarze wystąpień publicznych, jak i sprzedaży. Szkolił między innymi takie firmy jak: Dr Irena Eris, PKN Orlen, Millenium Bank , DPD Polska, Makro Cash & Carry, Schibsted Tech Polska, Polpharma, Cemex Polska.
CENA: szkolenie bezpłatne
Plan szkolenia:
BRAK MIEJSC na szkolenie!!!
Szkolenie przewidziane jest w godzinach 09.30-11.30
UWAGA: PONIŻSZY PROGRAM MOŻE BYĆ ZREALIZOWANY JAKO SZKOLENIE ZAMKNIĘTE, NA ZAMÓWIENIE BANKU
- Wpływ COVID -19 na decyzje zakupowe klientów
- Dostosowanie się handlowców do nowej rzeczywistości
- Nowe narzędzia, kanały i sposoby na sprzedaż
- Doskonałe zrozumienie aktualnej sytuacji klienta kluczem do sprzedaży
- Poszukiwanie nowej propozycji wartości dla klienta B2B
Informacji na temat szkolenia
on-line udzieli:
Małgorzata Story – Koordynator szkoleń
tel. kom.: 573 003 322
e-mail: webinary@frbs.org.pl
Zapisz się na szkolenie
Warunki uczestnictwa w szkoleniach on-line
Aby wziąć udział w szkoleniu on-line uczestnik musi posiadać:
-
- Komputer lub urządzenie mobilne – w przypadku urządzenia mobilnego można pobrać odpowiednią aplikację „ClickMeeting” ze sklepu Google Play lub AppStore.
- Połączenie internetowe o zalecanej prędkości:
- 512 KB/sek dla dźwięku,
- 1,5 MB/sek dla obrazu i dźwięku.
- Wymagania sprzętowe:
- Procesor dwurdzeniowy 2GHz lub lepszy (zalecany czterordzeniowy),
- 2GB pamięci RAM (zalecane 4GB lub więcej).
- W przypadku oprogramowania Firewall porty numer 80, 443 i 1935 powinny być odblokowane.
Zalecamy także wyłączenie na czas szkolenia wszelkich dodatków typu Adblock. - W systemie pocztowym trzeba dodać do „białej listy” domenę clickmeeting.com z której wysyłane są zaproszenia na webinary.
- Słuchawki lub głośniki podłączone do komputera.
- Przeglądarka Firefox, Google Chrome. Przeglądarka musi być uaktualniona do najnowszej wersji.
Proszę pamiętać, aby przed dołączeniem do szkolenia on-line wyłączyć wszystkie inne aplikacje, które korzystają z mikrofonu (np. Skype, WhatsApp itp.) oraz aby w czasie trwania szkolenia nie były pobierane pliki lub aktualizacje.
W celu upewniania się czy jest możliwość prawidłowego odbycia szkolenia on-line zaleca się przeprowadzenie testu połączenia. Link do testu przesyłany jest wraz z zaproszeniem na szkolenie. Poniżej przykład:
Zgłoszenie, potwierdzenie uczestnictwa, odwołanie, rezygnacja z uczestnictwa w szkoleniu on-line
Zgłoszenie na szkolenie on-line
Zgłoszenie przyjmowane jest na podstawie wypełnionego formularza zgłoszeniowego przez upoważnioną osobę, przesłanego e-mailem na adres webinary@frbs.org.pl lub poprzez stronę zapis na szkolenie on-line za pośrednictwem formularza umieszczonego na stronie wybranego szkolenia
Liczba miejsc jest ograniczona. O możliwości udziału decydować będzie kolejność zgłoszeń.
Ze względu na ograniczenia techniczne, obowiązuje limit: jeden Pracownik Banku na jedno szkolenie w formie webinaru.
Realizacja szkolenia on-line
Zaplanowane szkolenie on-line potwierdzane jest mailowo 1–2 dni przed jego terminem realizacji.
Odwołanie szkolenia on-line
W przypadku konieczności odwołania szkolenia on-line, FRBS kontaktuje się z zainteresowanymi bankami e-mailowo lub telefonicznie.
Rezygnacja ze szkolenia on-line
Rezygnacja przyjmowana jest jedynie w formie pisemnej e-mailem na adres webinary@frbs.org.pl na 2 dni robocze przed planowanym terminem szkolenia on-line. W przypadku gdy pracownik Banku zapisze się na szkolenie, a następnie nie weźmie udziału w webinarze, Fundacja obciąży Bank kwotą 50 zł.
Zasady odpłatności
Z uwagi na panującą sytuację, szkolenia on-line będą realizowane nieodpłatnie dla pracowników Banków Spółdzielczych Zrzeszenia BPS w okresie od kwietnia do czerwca 2020. W przypadku gdy pracownik Banku zapisze się na szkolenie, a następnie nie weźmie udziału w webinarze, Fundacja obciąży Bank kwotą 50 zł.