Sprzedaż kart płatniczych z elementami rozmowy handlowej z wymagającym klientem (Szkolenie – MASTERCARD) – 2 dni

Sprzedaż kart płatniczych z elementami rozmowy handlowej z wymagającym klientem (Szkolenie – MASTERCARD) – 2 dni

Data rozpoczęcia szkolenia:

19.11.2018

Data zakończenia szkolenia:

19.11.2018
20.11.2018

Opis szkolenia:

SPRZEDAŻ KART PŁATNICZYCH Z ELEMENTAMI ROZMOWY HANDLOWEJ Z WYMAGAJĄCYM KLIENTEM

19-20 listopada 2018 roku w Katowicach

Głównym celem szkolenia jest rozwój umiejętności sprzedażowych i wiedzy produktowej nt. kart płatniczych MASTERDCARD Grupy BPS
wśród Doradców Grupy BPS.

Co się wydarzy podczas szkolenia?

  • Dowiesz się o nowych produktach w ofercie Grupy BPS.
  • Zobaczysz na czym polega oraz jak działa dokonywanie płatności Google Pay oraz czym jest tokenizacja.
  • Usłyszysz o planowanych zmianach w regulacjach, w tym zmianach dotyczących PSD2.
  • Poznasz nowe narzędzia wspierające sprzedaż, dowiesz się o najnowszym konkursie sprzedażowym z atrakcyjnymi nagrodami.
  • Zidentyfikujesz sygnały i szanse na wdrożenie innowacyjnych rozwiązań związanych z technikami sprzedaży.
  • Znajdziesz konkretne rozwiązania dla istniejących problemów.

Plan szkolenia:

MIEJSCE SZKOLENIA: KATOWICE

I Dzień 

10:00-10:15 – przywitanie

10:15-12:30 – szkolenie produktowe (przerwa ok. 11.00)

  • oferta produktowa Banku BPS
  • tokenizacja Google Pay
  • zmiany w regulacjach (PSD2)
  • nowy konkurs sprzedażowy z atrakcyjnymi nagrodami
  • innowacyjne podejście do analizy potrzeb klienta

12:30-13:30 – obiad

13:30-18:00 – szkolenia sprzedażowe (dwie przerwy)

18:00-19:00 – kolacja

 

II Dzień

09:00-14:00 – szkolenia sprzedażowe (dwie przerwy)

14:00-15:00 – obiad

15:00-16:30 – warsztaty sprzedażowe (dwie przerwy)

 

 

KLUCZOWE PUNKTY PROGRAMU SZKOLENIA:

  • Cele i etapy rozmowy z klientem banku
  • Budowanie korzystnej relacji z klientem
  • Techniki rozpoznawania oczekiwań klientów i zdobywania ważnych informacji
  • Nieświadome Programy Komunikacyjne – potrzeby komunikacyjne klienta
  • Techniki prezentacji wybranych rozwiązań (np. kart kredytowych) językiem korzyści
  • Radzenie sobie z zastrzeżeniami, wątpliwościami, obiekcjami klienta
  • Zamknięcie sprzedaży

Adres i dane kontaktowe:

Oddział we Wrocławiu

50-103 Wrocław, ul. Kurzy Targ 5
Krzysztof Janka – Dyrektor Oddziału FRBS Wrocław
kom.: 601 272 702
kom.: 500 358 650
Joanna Kania – Koordynator ds. szkoleń
tel./fax: 71 344 62 45
tel.: 71 346 09 64

INNY ADRES SZKOLENIA:

KATOWICE – Centrum biurowo-szkoleniowe ul. MONIUSZKI 7

Zapisz się na szkolenie




2018-10-18T12:48:09+00:00Październik 18th, 2018|Sprzedaż i obsługa klienta|