O Fundacji

wersja do druku

Od prawie 20 lat zajmujemy się organizacją szkoleń, konferencji, seminariów dla pracowników Banków Spółdzielczych oraz Banków Zrzeszających

Działamy na terenie całej Polski poprzez 4 Oddziały – Wrocław, Rzeszów, Kraków, Warszawa oraz Filię w Lublinie. Oferujemy organizację:

  • specjalistycznych szkoleń otwartych – organizujemy szkolenia otwarte w formie wykładów i warsztatów;

  • szkoleń zamkniętych – na indywidualne zapotrzebowanie banku z uwzględnieniem konkretnych wymagań i oczekiwań, często w siedzibie banku. Oferujemy szkolenia zarządcze, dla Rad Nadzorczych, dla pracowników banku;

  • szkoleń e-learningowych;

  • konferencji i seminariów naukowych;

  • wyjazdów szkoleniowych i integracyjnych w celu zapoznania ze strukturami spółdzielczości bankowej, zwiedzaniem partnerskich banków, nawiązywaniem kontaktów, podjęciem ewentualnej współpracy;

  • spotkań okresowych dla prezesów banku, głównych księgowych, dyrektorów oddziałów i innych pracowników banku oraz przedstawicieli jednostek samorządu terytorialnego, gdzie przeprowadzane są szkolenia z zamówionych tematów;

  • narzędzii diagnostyczno-zarządczych KLIKNIJ TUTAJ
     

Prezentacja opisująca 20 lat działalności Fundacji znajduje się tutaj

 

Serdecznie zapraszamy do współpracy.

OK Strona którą odwiedzasz wykorzystuje pliki cookie Informacje zapisane w plikach cookies służą m.in do zliczania ilości odwiedzin lub zapamiętywania ustawień strony. Jeżeli wyrażasz zgodę na zapisywanie informacji zawartej w cookies kliknij OK w prawym górnym rogu tej informacji. Jeśli nie wyrażasz zgody, ustawienia dotyczące plików cookies możesz zmienić w swojej przeglądarce. Przeczytaj więcej o polityce cookies