Narzędzia i badania

wersja do druku

Ideą wprowadzenia narzędzi i systemów wspomagających zarządzanie Bankiem jest dostarczenie prostych i skutecznych rozwiązań wspomagających sprawną organizację procesów sprzedaży, czy zarządzania personelem. Proponowane rozwiązania skierowane są zarówno do kadry menedżerskiej jak i do osób bezpośrednio pracujących z klientami Banku. Narzędzia i systemy skonstruowane są w taki sposób, by po krótkim przeszkoleniu były natychmiast  wdrożone i wspierały procesy funkcjonujące w Banku.
W tym obszarze oferujemy między innymi:

⇒ Strategia Działania Banku - proponujemy opracowanie dokumentu Strategii Działania Banku na okres 3-5 lat. 

⇒ Model - Ocena Oddziałów - zestaw arkuszy kalkulacyjnych, które na podstawie danych zaczytywanych z systemu księgowego Banku umożliwiają oceniania oddziałów Banku za pomocą metody ważonego miernika syntetycznego.

⇒ System premiowania pracowników - arkusz kalkulacyjny, przy pomocy którego łatwo obliczyć premie doradców w zależności od osiągniętych wyników. 

⇒ Model Oceny Przedsiębiorcy - Outsourcing czynności - pomaga ocenić poziom ryzyka powierzania wykonywania czynności podmiotom zewnętrznym. 

 ⇒ Model Ocena Kompetencji - narzędzie umożliwiające dokonać oceny kompetencji kandydatów na kluczowe stanowiska w Banku. 

⇒ Model Szacowania Ryzyka IT w BS - wdrożenie w Banku tego modelu pozwoli spełnić wymagania nadzorcy w zakresie wdrożenia procesu oceny ryzyka bezpieczeństwem środowiska teleinformatycznego.

⇒ Model Do Tworzenia Analiz Nowych Produktów - proste w obsłudze narzędzie do analizy efektywności planowanych do wdrożenia rozwiązań w zakresie produktów oprocentowanych (depozytów, kredytów), jak również do oceny opłacalności tworzenia nowej placówki Banku oraz rentowności papierów wartościowych.

⇒ System zarządzania procedurami - Celem systemu jest gromadzenie dokumentów wewnętrznych Banku w sposób zorganizowany, umożliwiający łatwy dostęp do aktualnych ich wersji.

⇒ System Zarządzania przez cele - głównym zadaniem systemu jest wprowadzenie spójnej metody oceny wszystkich pracowników Banku powiązanej z systemem premiowania.

⇒ Spółdzielcza Baza Nieruchomości - Rekomendacja J - aplikacja do tworzenia zarówno wewnętrznej jak i zewnętrznej bazy danych o nieruchomościach.

⇒ Outsourcing ABI - Outsourcing ABI polega na przejęciu obowiązków wynikających z przepisów ustawy o ochronie danych osobowych przez podmiot zewnętrzny w stosunku do Banku.

 

Wszelkie ważne decyzje podejmowane przez nowocześnie zarządzany Bank powinny być poprzedzone właściwą diagnozą. Rzetelne badanie dostarcza informacji na temat aktualnego stanu organizacji, umożliwia rozpoznanie obszarów, w których należy wprowadzić zmiany. Oferujemy szereg badań diagnozujących różne obszary funkcjonowania Banku Spółdzielczego:

  Badanie Kultury Organizacyjnej
  Badanie Satysfakcji Pracowników
  Badanie Satysfakcji Klienta

 

Formularz zgłoszeniowy KLIKNIJ TUTAJ

Wszelkie dodatkowe informacje na temat narzędzi i systemów uzyskają Państwo kontaktując się z Biurem Fundacji Rozwoju Bankowości Spółdzielczej.

Wszelkich dodatkowych informacji udzieli Państwu:

Piotr Uliński
Koordynator szkoleń
FRBS F/Lublin
tel.: 81 728 57 80
kom.: 797 308 502
e-mail: piotr.ulinski@frbs.org.pl
OK Strona którą odwiedzasz wykorzystuje pliki cookie Informacje zapisane w plikach cookies służą m.in do zliczania ilości odwiedzin lub zapamiętywania ustawień strony. Jeżeli wyrażasz zgodę na zapisywanie informacji zawartej w cookies kliknij OK w prawym górnym rogu tej informacji. Jeśli nie wyrażasz zgody, ustawienia dotyczące plików cookies możesz zmienić w swojej przeglądarce. Przeczytaj więcej o polityce cookies