Badanie Satysfakcji Pracowników

wersja do druku

Badanie Satysfakcji Pracowników

Badanie Satysfakcji Pracowników pozwala zaobserwować, jaki wpływ ma strategia personalna Banku na samych pracowników oraz na sposób w jaki wykonują swoje obowiązki. Daje również obraz tego, które dziedziny swojej pracy uznają za kluczowe i wymagające ewentualnej korekty.

Model ten definiuje dziesięć podstawowych wymiarów satysfakcji pracowników oraz cztery wymiary uzupełniające. Określa także ogólny indeks zadowolenia. Nie wymaga instalowania żadnego oprogramowania, czy wiedzy informatycznej.

W celu realizacji prosimy o kontakt z najbliższym oddziałem Fundacji.

OK Strona którą odwiedzasz wykorzystuje pliki cookie Informacje zapisane w plikach cookies służą m.in do zliczania ilości odwiedzin lub zapamiętywania ustawień strony. Jeżeli wyrażasz zgodę na zapisywanie informacji zawartej w cookies kliknij OK w prawym górnym rogu tej informacji. Jeśli nie wyrażasz zgody, ustawienia dotyczące plików cookies możesz zmienić w swojej przeglądarce. Przeczytaj więcej o polityce cookies