Badanie Satysfakcji Klienta

wersja do druku

Badanie Satysfakcji Klienta

Badanie Satysfakcji Klienta pozwala lepiej zrozumieć oczekiwania klientów Banku. Ujawnia obszary odpowiednio funkcjonujące z perspektywy Klienta oraz te, które wymagają usprawnień. Uzyskane wyniki pozwalają wyjść naprzeciw oczekiwaniom Klientów oraz dokonać świadomych zmian ukierunkowanych na podniesienie jakości świadczonych usług.

Główne korzyści dla Banku:

  • Poznaje swoje mocne i słabe strony
  • Ma szanse na lepsze poznanie oczekiwań swoich Klientów
  • Otrzymuje informacje jak postrzegany jest przez swoich Klientów
  • Otrzymuje informację, które obszary działalności Banku spełniają oczekiwania Klientów
  • Dowiaduje się, które obszary funkcjonują w sposób niezadowalający według Klientów
  • Otrzymuje informacje które grupy Klientów wykazują największe niezadowolenie
  • Ma możliwość oceny, jak wprowadzone zmiany/reorganizacja pracy wpływa na zadowolenie Klientów

 

W celu realizacji prosimy o kontakt z najbliższym oddziałem Fundacji.

OK Strona którą odwiedzasz wykorzystuje pliki cookie Informacje zapisane w plikach cookies służą m.in do zliczania ilości odwiedzin lub zapamiętywania ustawień strony. Jeżeli wyrażasz zgodę na zapisywanie informacji zawartej w cookies kliknij OK w prawym górnym rogu tej informacji. Jeśli nie wyrażasz zgody, ustawienia dotyczące plików cookies możesz zmienić w swojej przeglądarce. Przeczytaj więcej o polityce cookies